امروز ساعت 5 بعدازظهر رسیدم کتابخانه ملی. یعنی فقط به قصد رای دادن به انجمن رفتم. پای صحبت 15-16 تا کاندیدا نشستیم و بعد رای دادیم. هیات رییسه سنی انتخابات خانم پوری سلطانی، فریبرز خسروی و عبدالحسین فرج پهلو بودند. انصافا به قول آقای عمرانی هم کمیت کاندیداها بالا بود و هم کیفیت آنها. واقعا رای دادن مشکل بود. حتی اگر هر هفت نفر را پر می کردی باز  هم بودند کسانی که حیفت می آمد که از لیست ات حذف کنی. قبل از اعلام نتایج سالن را ترک کردم. اما کنجکاوی باعث شد که نیمه شب زنگ بزنم به علی اکبری (عضو هیات مدیره ادکا که واقعا در کنار بقیه بچه های اتحادیه زحمت زیادی برای سمینار کشیدند) و او تا آنجا که حافظه اش یاری می کرد، افراد منتخب را چنین اعلام کرد:

دکتر رحمت اله فتاحی با 98 رای (از 105 رای!) نفر اول- محسن حاجی زین العابدینی- سید ابراهیم عمرانی- یزدان منصوریان - دکتر نورالله مرادی -داریوش علیمحمدی و لیلا مکتبی فرد.

فرزاد دادرس و خانم افکاری هم به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند. بازرسین انجمن هم افشین موسوی چلک و عبدالرسول خسروی. (به محض دستیابی به اطلاعات دقیق، نوشته ام را ویرایش خواهم کرد.)

در حاشیه: دیدار برخی از بلاگرهای وبلاگ گروهی برای اولین بار بسی مایه مباهات بود. شیما مرادی که به موطن خود بازگشته و ایشان هم همکلاسی سابقش خانم غلامحسین زاده نویسنده پرکار وبلاگ را نشانم داد. همکار خانم غلامحسین زاده خانم رزم گیر را هم ملاقات کردیم.

از نکات جالب دیگر آقای اصنافی بود که یک دست دوربین فیلمبرداری و یک دست دوربین عکاسی روی سن رفته بود و لحظات مراسم را ثبت می کرد. تا بعد.



+ نوشته شده در ۱۳۸۵/۱۲/۱۷ساعت 0:39 توسط طاهره کرمی |